Előző versenyeink

Hírek

Készülj velünk az Intersport Terepfutás 31 kilométeres és félmaratoni távjára. A feliratkozók augusztus 10-től háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy október 31-én a tervezett idővel érhessenek célba.

A terepfélmaratonnal teljesítheted a FélmaratonMánia-sorozat őszi állomását.



A felkészülés célja a távok teljesítése szintidőn belül.

Az első levél kiküldése: augusztus 7-8.

A 31 kilométeres táv edzéstervére itt tudsz feliratkozni:

Intersport Terepfutás, 31 km

12 hetes felkészülés az Intersport Terepfutás 31 km-es távjára

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



A félmaratoni távéra pedig itt:

Intersport Terepfutás, 21 km

12 hetes felkészülés az Intersport Terepfutás 21 km-es távjára

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



Készülj edzéstervünk segítségével a SPAR Budapest Maraton® Fesztivál Riska Minimaraton 5 km-es versenyszámára! A feliratkozók augusztus 10-től háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy október 10-én a tervezett idővel érhessenek célba.





Az edzéstervet azoknak ajánljuk, aki életük első 5 kilométerén szeretnének célba érni.


Az első levél kiküldése: augusztus 7-8.

Iratkozz fel itt:

Riska Minimaraton, 5 km

9 hetes felkészülés a Riska Minimaraton 5 km-re célba érésre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!


Hozd formába magad a SPAR Budapest Maraton®-ra 9 hetes last minute edzéstervünk segítségével!



Az edzésterv azoknak szól, akik gond nélkül futnak 24-25 kilométeres távot és az utolsó kilenc hétben a 42 km teljesítésére szeretnének koncentrálni.

Az első levél kiküldése: augusztus 7-8., majd onnantól kezdve 3 hetente landol az edzésterv a postafiókodban.

Iratkozz fel itt:

35. SPAR Budapest Maraton

9 hetes formába hozó edzésterv a maratoni távra

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!

Készülj edzéstervünk segítségével a K&H mozdulj! Balaton maraton félmaratoni távjára! A feliratkozók augusztus 3-tól háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy a november 14-15-i hétvégén a tervezett idővel érhessenek célba.



Csatlakozz az e-edzés programhoz, és érj célba a vágyott idővel!

Az első levél kiküldése: július 28.

A félmaraton edzéstervére iratkozz fel itt:

17. K&H mozdulj! Balaton maraton, félmaratoni táv

15 hetes felkészülés a K&H mozdulj! Balaton félmaratonra célba érésre és 2 órás célidőre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot






Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!


Kezdő futó vagy? Szeretnél részt venni egy igazán nagyszabású eseményen? Állj rajthoz a 35. Wizz Air Budapest Félmaraton Lágymányosi-kör számán, a 2,3 km-es körön szeptember 6-án. A feliratkozók július 22-től háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy szeptember 6-án célba érhessenek.



Iratkozz fel itt:

35. Wizz Air Budapest Félmaraton

6 hetes felkészülés a Lágymányos-kör 2,3 km-es távjára

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!