Előző versenyeink

Hírek

Eseményeink

Néhány 2019-es eseményünk tervezett időpontja még hiányzik, a lista folyamatosan bővül.

2019. május

2019. június

2019. augusztus

2019. szeptember

2019. október

2019. november

2019. december

  • december 8. - 6. Mikulásfutás

Tervezett 2020-as eseményeink

  • január 12. - 5. Zúzmara Félmaraton és Futófesztivál
  • március 5-8. - 13. Spuri Balaton és FélBalaton Szupermaraton
  • április 4-5. - 35. Telekom Vivicittá Városvédő Futás és Félmaraton
  • szeptember 6. - 35. Wizz Air Budapest Félmaraton
  • október 10-11. - 35. SPAR Budapest Maraton® Fesztivál

2019. január

2019. március

2019. április

Az események köre az időpontok véglegesítése után folyamatosan bővül.
A BSI a programváltozás jogát fenntartja.

Készülj edzéstervünk segítségével a Wizz Air Budapest Félmaratonra! A feliratkozók április 30-tól háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy szeptember 8-án a tervezett idővel érhessenek célba.





A feliratkozók háromféle célidő alapján választhatnak majd az edzéstervek közül: 2 óra, 1:45 és 1:30

Iratkozz fel itt:

34. Wizz Air Budapest Félmaraton

18 hetes felkészülés a Wizz Air Budapest Félmaratonra, 2:00, 1:45 és 1:30-as célidőkre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot




Az első fémaratonra készülők, továbbra is csatlakozhatnak, a már futó, célba érést kitűző edzéstervhez.

34. Wizz Air Budapest Félmaraton

33 hetes felkészülés a Wizz Air Budapest Félmaratonra, célba érésre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!

Nemcsak a résztvevők számában, de a versenyhez kapcsolódó mobil adatforgalomban és közösségi médiahasználatban is rekordot hozott az idei Telekom Vivicittá. Az extragyors mobilinternetet biztosító Telekom mobil bázisállomáson a befutó után volt a legnagyobb az adatforgalom.

Idén minden eddiginél nagyobb adatforgalom ment keresztül a Telekom Vivicittára telepített extra bázisállomáson, a Telekom-előfizetést használó futók és szurkolóik több, mint 213 gigabájt adatforgalmat generáltak.

Minden idők legnépszerűbb Vivicittája volt az idei, 31 ezret is meghaladta a nevezettek száma, a legnagyobb kihívást jelentő félmaratoni távra pedig 8682 futó regisztrált. De nemcsak ebben volt kiemelkedő a 2019-es Vivicittá futás, hanem abban is, hogy a sportos résztvevők és a közönség közül a Telekom-előfizetők milyen adatforgalmat generáltak. A Telekom már több mint két évtizede támogatója ennek a kiemelkedő futórendezvénynek, amelynek idején az utóbbi években mobil bázisállomással biztosítják a versenyzők és a szurkolók minőségi kommunikációját.

Az okostelefonok és újabban már az okosórák is egyre többek számára elengedhetetlen tartozékai a mindennapi futásnak és a versenyeknek. Egyre többen posztolnak a közösségi médiában rövid videókat, vagy éppen a futásukról készült animációs grafikát, videó formátumban, ezért különösen fontos, hogy az olyan széles közönséget vonzó események, mint a Telekom Vivicittá idején is teljes élményt nyújtson a Telekom extragyors mobilhálózata.

A legforgalmasabb negyedórában, a vasárnap 11.31-11.45közötti időszakban a 11 gigabájtot is meghaladta a posztok adatforgalma, ennek csaknem negyven százaléka feltöltés volt– derül ki a Telekom mobil bázisállomásának forgalmi statisztikáiból. Az ezt követő negyedórában is meghaladta a tíz gigabájtot ezen az egy állomáson - a forgalom túlnyomó többségét videók és képek adták.

2017 óta több tízezer Race TV-videót is generáltak a Vivicittá-futók - az egyedülálló fejlesztésű innováció előzetes hozzájárulás alapján mindenkiről elkészíti a saját versenyvideóját, ezzel élményt és emléket adva minden versenyzőnek.

Készülj edzéstervünk segítségével a SPAR Budapest Maraton® Fesztivál 30 km-es versenyszámára! A feliratkozók április 30-tól háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy szeptember 29-én a tervezett idővel érhessenek célba.


Az edzésterv 3 órás és 2 óra 30 perces célidőre készít fel.

Iratkozz fel itt:

34. SPAR Budapest Maraton Fesztivál

21 hetes felkészülés a 30 km-es távra, 3 órás és 2:30-as célidőre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!

Készülj edzéstervünk segítségével a SPAR Budapest Maraton®-ra! A feliratkozók április 30-tól háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy szeptember 29-én a tervezett idővel érhessenek célba.



A feliratkozók kétféle edzésterv közül választhatnak majd: 4 órás célidőre és 3:30-as célba érkezésre.

Iratkozz fel itt:

34. SPAR Budapest Maraton

21 hetes felkészülés a maratoni távra, 4 órás és 3:30-as célidőre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot





Az első maratonra készülők a már futó "Célba érek" edzéstervbe csatlakozhatnak itt:

34. SPAR Budapest Maraton® Fesztivál

36 hetes felkészülés a 34. SPAR Budapest Maraton®-ra, célba érésre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



Hozd ki magadból a maximumot! Eddz velünk!