Előző versenyeink

Hírek

5000 nő sportolt együtt a legszebb hazai futóeseményen a Népligetben és további 900 hölgy futott a hétvégén szabadon választott helyszínen, így csatlakozva a női futóünnephez.

A 25. ALDI Női Futógála 6 távja és 6 futama elsősorban a nőket várta a Népligetbe, de két rövid távon a férfiak is csatlakozhattak a jellemzően női mezőnyhöz.

Az ALDI Női Futógálán idén is minden korosztály rajthoz állt, a kislányoktól az aktív nagymamákig bárki rátalálhatott az edzettségének megfelelő kihívásra. Az egyéni futók 4 táv közül választhattak, a legrövidebb a családi futás 600 métere volt, a rövidebb távok kedvelőit a 2,5 kilométer várta, az edzettebbek pedig 5 vagy 10 kilométeren élhették át a közös futás örömét. Az igazán bevállalós futónők a versenyszámok kombinálásával tovább növelhették az össztávot: a 2,5, az 5 és a 10 km egymás után is teljesíthető volt, vagyis estére akár 17,5 kilométer is összegyűlhetett a Népligetből ma hazatérő futónők lábában. A visszafogottabb mozogni vágyókat a gyaloglás 2,5 kilométeres futama várta.

Az 5 kilométeres mezőnyt Gy.Németh Erzsébet, Budapest humán területekért felelős főpolgármester-helyettese indította útra.

Az esemény célba érkezőit minden versenyszámban egyedi pörgős befutóéremmel és a névadó szponzornak köszönhető gazdag befutócsomaggal várták a szervezők. A célba érés után kicsik és nagyok a Népliget árnyas zöldjében pihenhették ki magukat. A kiállítók kifejezetten nőknek szóló, családos és gyermekes programokat kínáltak a résztvevőket. Az ALDI chill zone területe felfrissülést és pihenőhelyet kínált, az Egy Csepp Figyelem Alapítvány egészségügyi szűrésekkel várta a női futókat.

A 10 km-es táv mezőnyében futott Szabó Zsófi színész-műsorvezető. A rendezvény legtapasztaltabb résztvevője a gödöllői 85 éves Sztarenszky Tiborné volt, aki 2,5 km-t teljesített.

A 10 kilométeres futam eredményei:
1.Csomor Erika 39:30
2.Csáki Enikő (FTC) 40:01
3.Juhász-Ladányi Tímea 40:14

Az 5 kilométeres futam eredményei:
1.Horváth Zsófia 20:06
2.Behan Anikó 20:16
3.Bogdáni Virág 20:20

A 10 km párban futam eredményei:
1. BEAC (Hazay Krisztina Eszter dr., Oszlányi Réka)
2. FUTCALÁNYOK (Csáki Enikő, Fekete Andrea)
3. IrunmoreGirls (Danyi Eszter, Lakatos Ágnes)

2019 július

Készülj edzéstervünk segítségével a 14. Spuri Balaton Szupermaraton 4 napos és 2 napos egyéni távjaira!
A feliratkozók augusztus 28-tól háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy március 25. és 28. között célba érhessenek.

Itt iratkozhatsz fel:

Spuri Balaton Szupermaraton, 4 nap egyéni, első teljesítés

30 hetes felkészülés a Spuri Balaton Szupermaraton egyéni teljesítésére

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot




Spuri Balaton Szupermaraton, 4 nap egyéni, időjavító

30 hetes felkészülés a Spuri Balaton Szupermaraton egyéni teljesítésére, időjavítással

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot




Spuri FélBalaton Szupermaraton, 2 nap egyéni, első teljesítésre

30 hetes felkészülés a Spuri FélBalaton Szupermaraton, 2 nap egyéni, első teljesítésére

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot





Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!


Készülj edzéstervünk segítségével a K&H mozdulj! Balaton maraton 14 kilométeres vagy 7 kilométeres távjára! A feliratkozók augusztus 21-től háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy a november 14-15-i hétvégén a tervezett idővel érhessenek célba.



Csatlakozz az e-edzés programhoz, és érj célba Siófokon!

Az első levél kiküldése: augusztus 21.

A 14 kilométer edzéstervére iratkozz fel itt:

17. K&H mozdulj! Balaton maraton, 14 km

12 hetes felkészülés a K&H mozdulj! Balaton maraton 14km-re, célba érésre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



A 7 kilométer edzéstervére iratkozz fel itt:

17. K&H mozdulj! Balaton maraton, 7 km

12 hetes felkészülés a K&H mozdulj! Balaton maraton 7 km-re

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot





Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!


Készülj velünk az Intersport Terepfutás 31 kilométeres és félmaratoni távjára. A feliratkozók augusztus 10-től háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy október 31-én a tervezett idővel érhessenek célba.

A terepfélmaratonnal teljesítheted a FélmaratonMánia-sorozat őszi állomását.



A felkészülés célja a távok teljesítése szintidőn belül.

Az első levél kiküldése: augusztus 7-8.

A 31 kilométeres táv edzéstervére itt tudsz feliratkozni:

Intersport Terepfutás, 31 km

12 hetes felkészülés az Intersport Terepfutás 31 km-es távjára

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



A félmaratoni távéra pedig itt:

Intersport Terepfutás, 21 km

12 hetes felkészülés az Intersport Terepfutás 21 km-es távjára

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



Készülj edzéstervünk segítségével a SPAR Budapest Maraton® Fesztivál Riska Minimaraton 5 km-es versenyszámára! A feliratkozók augusztus 10-től háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy október 10-én a tervezett idővel érhessenek célba.





Az edzéstervet azoknak ajánljuk, aki életük első 5 kilométerén szeretnének célba érni.


Az első levél kiküldése: augusztus 7-8.

Iratkozz fel itt:

 



Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!